Пропозиція на продаж: №7111
Дата надходження: 05/04/2024

Загальне найменування бізнесу:Інвестиції в проєкт з гуманітарного розмінування
Сфера діяльності:Сфера послуг, Інше
Регіон України:місто Київ
Запропонована на продаж частка бізнесу, %:Договірна%
Вартість бізнесу:300 000 USD
Термін існування бізнесу, років:1
Основні напрямки діяльності, види продукції (товарів, робіт, послуг):Гуманітарне розмінування: - проведення обстеження та  маркування замінованих територій; - здійснення гуманітарного розмінування об'єктів цивільного, промислового фонду, та земель сільськогосподарського призначення; - надання допомоги місцевим органам влади  з розмінування територій громад; - інформування населення про мінну небезпеку та безпечну поведінку з вибухівкою та небезпечними предметами; - проведення навчання протимінній діяльності населення.
Активи у власності (основні засоби, обладнання, транспорт, товарні запаси, дебіторська заборгованість, авторські права, торгові марки):До уваги інвесторів пропонується компанія, яка є оператором протимінної діяльності і є одною з перших національних компаній в Україні з гуманітарного розмінування повного циклу. Згідно законодавства, компанія з гуманітарного розмінування повинна пройти сертифікацію в органі сертифікації процесів сфери протимінної діяльності. Що передбачає наявність техніки та обладнання, та укомплектування штатного розкладу фахівцями інженерного та польового складу. На даному етапі компанія укомплектована керівним складом та здатна залучити фахівців після надходження фінансування. У власності компанії є обладнання на суму біля 2 млн.грн. До структури бізнесу входить сама компанія-оператор, благодійний фонд та громадська організація.
Інші, на Ваш погляд, важливі відомості про бізнес (перспективи розвитку, членство в асоціаціях, ліцензії, що діють, та ін.):Потреба в інвестуванні бізнесу з гуманітарного розмінування оцінюється орієнтовно в $300 тис. Інвестиції необхідні для фінансування: 1. Капітальних вкладень (придбання обладнання, автівок для перевезення людей та обладнання, автівки медичної допомоги з обладнанням, устаткування офісу). Загалом: $250–280 тис. 2. Поточних потреб (оплата процесів сертифікації, фонд заробітної плати саперів та інженерного складу, офісні витрати). Загалом: $25 тис. Шлях, структуру, ідеологію інвестування, дохідну частину та принципи розподілу прибутку, ризики, застави та інше готові викласти у перемовинах з укладанням відповідних договорів.
Фотографії:

Контактна особа: Дмитро Олександрович
Тел.: (044)383-48-07, 492-98-78
E-mail: dmitro@agbiz.kiev.ua